Teaser for Retribution

[Skrevet av: Pål Frostad den 08.03.2018]

I forrige uke intervjuet vi den norske skuespilleren og produsenten, Daniel Stisen (Les intervjuet med norske Daniel Stisen). Nå er hans nyeste prosjekt på produktsiden kommet med teasertrailer. Få med deg teaseren til den første actionepisoden med Retribution under.

[ Scroll ned å få med deg resten av artikkelen under bildet ]

Konseptet for filmen er enkelt: Dette skal være actionunderholdning. Det er allerede skrevet et manus på 8 korte episoder og en spillefilm basert rundt hovedrollefiguren, pluss et par andre tøffe karakterer med 'catchy' navn, som ikke er med i konseptfilmen, men skal spilles av en kjente britiske skuespillere. Tenk Punisher, tenk John Wick, kule 'lines' og tøffe fightingscener. Daniel har brukt noen av filmbransjens beste stuntmenn til a spille noen av rollene i konseptfilmen. De har jeg har tidligere jobbet med på Hollywoodblockbusterne som Daniel har vært med på.

Filmen handler om en uteligger som drikker og lever som et dyr. Han lever for å straffe 'bad guys'. På screeningen skal filmepisoden ha fått positiv feedback. Publikum elsker Retribution fordi den er kul og har veldig forseggjorte kampscener og med høy teknisk standard. Da gjenstår det bare å se om teaseren er noe for deg.

Se teaser under: