Episode 59: Plan 9 From Outer Space

[Skrevet av: Pål Frostad den 15.03.2017]

I denne episoden av 'skrekk / horror / trash'-podcasten Attack of the killer kast tar gutta for seg en film som har vært kjent som verdens dårligste film på flere kåringer, men etterhvert har filmen fått kultstempel og er noe mange elsker i all sin rarhet og ufrivillige komiske fremstilling.

Vær hilset, podcastlyttere! Dere er interessert i fremtiden? Fremtiden er nå, og i denne episoden snakker 'Attack of the killer Kast'-gutta om kult-kalkunen fra 1959, nemlig Ed Woods «mesterverk» Plan 9 from Outer Space.

Dårlig skuespill, kjipe og billige sets og en visjon som overgår talentet mangfoldige ganger. Kast inn litt Bela Lugosi, Vampira, UFOer, aliens og levende døde, og man har oppskriften på en film HELT utenom det vanlige.

Sett deg godt til rette i angora-genseren din, jekk en glasscola og fyr opp en Camel uten filter og hør på deres reise gjennom det som har blitt kåret til verdens verste film, nemlig Ed Woods epos’ «Plan 9 From Outer Space».

I tillegg har Jørgen tatt med seg noen «godsaker» fra Thailand som vi skal smake på. Dette vil du ikke gå glipp av!

I studio: Jørgen, Kurt og Chris

Lytt til episoden:
Last ned episoden (Høyreklikk og velg "lagre som")