Ny Star Trek-serie er på vei

[Skrevet av: Tore Andre Øyås den 05.11.2015]

Mens en hel verden venter spent på den nye "Star Wars"-filmen, får også en annen legendarisk sci-fi franchise nå sin fortsettelse og fornyelse.

Tv-serien "Star Trek" fra 60-tallet skal nemlig bli ny og komme tilbake. Den nye serien skal sendes på CBS sin digitale videotjeneste fra januar 2017 av.

Denne nye serien skal handle om nye karakterer som jakter nye imaginære verdener og sivilisasjoner. Regissør J.J.Abrams, som interessant nok altså nå har laget "Star Wars - The Force Awakens", laget også i 2009 og 2013 de to siste Star Trek-filmene. Her var produsent Alex Kurtzman med, en kar som nå også skal produsere denne serien.

Den originale "Star Trek"-serien fyller neste år 50 år da den første gang gikk på NBC fra 1966 til 1969.

Kilde: Filmweb.no

22.11.2015 sier Pål Frostad: Episoden er kul nok den. Kanskje litt høyt deteljnivå på enkelte opplysninger. Men dette er en episode som en hardcore Trekkie ville sette bra pris på. Dette var i alle fall nerdete nok ;)
22.11.2015 sier Ken Ove Pettersen: Star Trek Ny serie - Hva skal til for at dette blir bra?
22.11.2015 sier Ken Ove Pettersen: Gleder meg som en unge til dette, men det er div ting som bekymrer som jeg håper de som lager dette tenker på. Vi har et TV show på Youtube hvor vi tar dette for oss. Ta en titt og kom med deres tilbakemeldinger