Filmfront søker nye skribenter

[Skrevet av: Pål Frostad den 09.09.2017]

Tradisjon tro søker filmfront nye skribenter hver høst. Bærer du på en filmanmelder i magen? Eller brenner du for TV-serier? Har du lyst til å gjøre Filmfront enda bedre? Da er du velkommen i gjengen av dypt filmengasjerte redaksjonsmedlemmer.

Litt om filmfront

Filmfront er et uavhengig filmnettsted med røtter tilbake til år 2000. Vi elsker alt ved filmen. Nettstedet favner bredt, alt fra den bredeste blockbuster til den smaleste b-film. Filmfront skriver med andre ord om alt innenfor film og også TV. Har du noen filmer du brenner for å si din mening om? Da er Filmfront stedet!

Hva ser vi etter hos en skribent?
Du bør være glad i å skrive og formulere deg og ellers besitte greie rettskrivingsferdigheter. Det hjelper også om du har et brennende hjerte for film eller TV-serier.

Hva består engasjementet i?
Du kan anmelde de filmene eller seriene du brenner for, gamle som nye, og du kan skrive i ditt eget tempo. Det er også mulighet for å kunne skrive artikler om film og TV. Filmfront har ikke mulighet til å lønne deg, da vi ikke tjener penger på siden.

Ta kontakt
Les mer om filmfront.no på 'om oss'-siden. Kontakt Pål Frostad via mail (pal@filmfront.no) om du synes dette er noe for deg.